pátek 9. ledna 2015

Kabelky do školy - proč ne?



Asi každá to známe.... Ráno se na sebe koukáme do zrcadla a honí se nám hlavou myšlenky jako ,,Jé, k dnešnímu outfitu by mi tak šla ta nová kabelka!´´, ,,Nojo, ale pohodlí je přednější...´´, ,,Já mám tak chuť na nějakou změnu, co kdybych si dneska místo batohu vzala kabelku.....ale né, batoh je pohodlnější!!´´.








Co si budeme povídat, komu by se chtělo tahat všechny ty učebnice v kabelce. Za sebe ale musím říct, že poslední dva roky u mě kabelky do školy zase tak tabu nejsou. Těžko říci, čím to je, možná tím, že mě naprosto popadla ,,mánie velkých kabelek´´. Nevím proč, ale poslední dobou pokukuji stále jen po těch velkých, kam se vejde i A4 formát. No a pak si říkám, kam jinam bych je unosila, než do školy....



Je mi jasné, že jde o otázku vkusu. Jak můžete z článku poznat, já osobně vyrazím z domu do školy se šanonem v ruce a kabelce na rameni stejně spokojená, jako se šanonem v ruce a batohem na zádech.



A jak jste na tom vy? Upřednostňujete kabelky či batohy? :)




                                

4 komentáře:

  1. No, tak ja baťoh nemám ani myslím, ale myslím, že už si konečne nejaký kúpim. :-)
    Ja keď idem s kabelkou do školy tak sa cítim tak čudne :D:D:D Ale chodím tam s ňou skoro všetkých 5 dní v roku! Tá prvá a druhá sa mi páčia najviac ♥
    Dijoun&Klaudi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukám, že máme stejný styl - já taky úplně nejvíc zbožňuju ty první dvě :)

      Vymazat
  2. Ty první dvě jsou nejhezčí :)

    OdpovědětVymazat

Líbil se Vám článek? Chcete se k němu vyjádřit? Budu moc ráda za každý Váš komentář. :)